Εχω αποφασισει δω κ χρονια να προμηθευομαι αιθεριο ελαιο λεβαντας μονο απο το levantashop και τον Κο Τζίμτσο. Ειναι μοναδικο και ξεχωριστο με μεγαλη διαφορα απο οποια αντιστοιχα ελαια εχω δοκιμασει. Το ιδιο ισχυει και για την αυτουσια λεβαντα (σε πουγκακια) η οποια αρωματιζει υπεροχα τα ρουχα μου κ το αυτοκινητο μου με φυσικο τροπο. Εννοειται οτι προτιμω επισης απο εδω κεραλοιφες, βαλσαμολαδο και φυσικα τα σαπουνια. Γρηγορη εξυπηρετηση, μερακι, τελεια μοσχομυριστη συσκευασια. Δεν τους αλλαζω για κανεναν απολυτως λογο!
Barbara