Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:

  • Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
  • Να είναι σε άριστη κατάσταση (με την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί ή ζελατίνα).
  • Να μην έχουν ανοιχθεί και να μην ζυγίζει λιγότερο από το αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό κατάστημα βάρος.
  • Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής,Τιμολόγιο κ.ο.κ).

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το απoστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εμάς, στο τηλέφωνο 694800091, είτε με μήνυμα στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Εν τάχει, η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής: Μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν μέσω ΕΛΤΑ. Με το που θα παραλάβουμε το προϊόν ελέγχουμε αν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις. Αν τις πληροί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος το επιβαρύνεστε εσείς και αποστέλλεται μέσω ΕΛΤΑ σύμφωνα με τις χρεώσεις που αναφέρονται στους τρόπους αποστολής.

Διευκρινίζεται ότι οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην τρέχουσα τιμή του προϊόντος με την εξτρά επιβάρυνση που αναγράφεται παραπάνω. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέγετε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφετε, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι, αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει. Επιστροφή χρημάτων για την ανωτέρω περίπτωση δεν πραγματοποιείται.

Σε περίπτωση αλλαγής παραγγελίας η οποία έγινε με παραλαβή από το κατάστημα, η αλλαγή γίνεται τηλεφωνικά και αποστέλλεται από εμάς μέσω ΕΛΤΑ με επιβάρυνση η οποία αντιστοιχεί στα έξοδα αποστολής το προϊόντος από εμάς προς εσάς και η οποία αναγράφεται στους τρόπους αποστολής.

Ελαττωματικά προϊόντα

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Levantashop.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε το Levantashop.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Προκειμένου να διαπιστωθεί εαν το προϊόν είναι ελλατωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. φωτογραφίες του προϊόντος προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας.Εαν μας αποστείλετε το προίόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος σύν όσα προκύψουν καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.