Strong Testimonials form submission spinner.

Απαιτείτε

Ποιο είναι το όνομα σας?
Τι γνώμη έχετε για εμάς;

Μόλις στο ταχυδρομείο έφεραν το δέμα μου μύρισε όλος ο χώρος από λεβάντα!!! Επιτέλους άρωμα φύσης !!! Τρελάθηκα! Σίγουρα τα προσκλητήρια και οι μπουμπουνιέρες μας θα είναι μοναδικές!!! Ευχαριστούμε πολύ! Εξαιρετική δουλειά, άψογη συννενόηση και άμεση εξυπηρέτηση!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Χαίρομαι που σας άρεσε. Η ώρα η καλή!
Βασίλης Τζήμτσος

Δεσποινα
2 Φεβρουαρίου, 2017

Smells awesome, very soothing and relaxing and the quality is of superior standard.
Bravo, all the best.

Betti Mihalakou
2 Φεβρουαρίου, 2017

Άμεση εξυπηρέτηση, άψογη επικοινωνία, εκπληκτικό προϊόν. Προτείνω την βελτίωση του δέματος αποστολής. να είναι καλύτερα ασφαλισμένο. Εγώ το παρέλαβα σε καλή κατάσταση. απλά θεωρώ οτι περισσότερο κούνημα και χτύπημα στο ταχυδρομείο θα μπορούσε να το καταστρέψει

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σας ευχαριστούμε για την κριτική. Θα λάβουμε υπόψη τις παρατηρήσεις σας για τη συσκευασία και την αποστολή του δέματος.

ΛΑΣΚΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ
30 Ιανουαρίου, 2017

Υπέροχο προϊόν, το χρησιμοποιώ καθημερινά για δεκάδες πράγματα… Απο σπυριά ακμής, γρατσουνιές, μέχρι και στην κρέμα προσώπου μου (κεραλοιφή) έριξα μια σταγόνα επειδή ήταν εντελώς άοσμη και κάπως λιπαρή. Μια σταγόνα στο στρώμα και τα μαξιλάρια (για να κοιμάμαι με όνειρα… μωβ), στη μπανιέρα τη λυπάμαι να τη χαραμίσω… Βασίλη, οι κόποι ανταμοίβονται! Συνέχισε έτσι!

Σοφία Δημητρίου
27 Μαρτίου, 2016

Πολύ καλή η λεβάντα σου. Μοσχομυρίζει το σπίτι μου! Θέλω και άλλη!

Mary Adams
8 Φεβρουαρίου, 2016

Τη δοκίμασα και ήταν εξαιρετική!

Anna Mitrou
12 Δεκεμβρίου, 2015
Βασίλη, θέλω κι άλλη λεβάντα! Θαύμα με τα κουνούπια η λεβάντα σου. Με τσιμπάνε τα άτιμα, στάζω δυο σταγόνες, τέλος η φαγούρα.
Matina Papaxristoudi
11 Οκτωβρίου, 2015

Και προσθέτω οτι το σπίτι μου, μυρίζει λεβάντα, καθαριότητα και φρεσκάδα!!! Δοκιμάστε το και εσείς!!! Μυρωδιά που παραμένει!!! Θα εκπλαγείτε!!!

Gogo Kap
2 Σεπτεμβρίου, 2015

Φίλτατε το δώρο σου βρίσκεται σε πρώτη ζήτηση στο σπίτι! Εύχομαι η λεβάντα σου να γίνει ανάρπαστη!

ΥΓ Το ότι έχω απόσταγμα πρώτης σοδιάς, μαζεμένο από σένα, μου λέει πολλά!!!

Sofia Dilaveri
1 Σεπτεμβρίου, 2015